fredag 12 december 2008

Småpyssel

När det börjar tryta i kassan såhär i slutet på månaden så får man lov att vara lite uppfinningsrik. Jag vill egentligen helst av allt ha nya lampor till mina vardagsrumsfönster. Såna där fina med vit träpinne och veckad skärm, ni vet. Och jag har spanat in så himla fina lite högre såna på Smaksak i Valbo. Men dom kostade 600 kr styck så det kommer inte på frågan just nu. Så jag fick göra det bästa jag kunde av det jag hade helt enkelt och då blev det såhär:


Inte i närheten av vad jag tänkt mig egenligen, men
jag tyckte i alla fall att det blev rätt gulligt och det
ser betydligt roligare ut än det gjorde innan.


Lite nya blommor och dekorationer i gammal kruka
och så en ljuspåse och Annas fina bräda.

Hjärtan på tråd, pärlor och diamanter ;)

En söt skål på fot med några kulor i fattigmanssilver
och en ljusslinga. Mysigt!

Kram kram

1 kommentar:

Husets Hjärta sa...

Hej Emelie.
Hoppas allt är bra. Måste fråga vad du har för ljuslykta i ljuspåsarna? hittar ingen som passar antingen för små eller stora:-)
Mvh Johanna